Aρχείο ετών
νέα
πρόγραμμα
ομάδες-πληρώματα
άλλες ομάδες
βαθμολογία
ιερά τέρατα
Ράλλυ Βουλγαρίας
ωράριο
ιστορικό
νέα αγώνα
συμμετοχές
αποτελέσματα
φωτογραφίες
ανασκόπηση

Προσαρμοσμένη αναζήτηση

Kεντρική Σελίδα  / WRC  / Πρόγραμμα  2024  / Ράλλυ Βουλγαρίας  / Νέα Αγώνα  / Αρθρο

Ράλλυ Βουλγαρίας:  Η μπίλια στο κόκκινο

Η ομάδα της Citroen έκανε την κατάλληλη επιλογή ελαστικών και διεύρυνε και άλλο τη διαφορά της από τα Ford Focus.
Μόνο καταστροφική θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η επλογή της σκληρής γόμας απο τη Ford, με αποτέλεσμα οι Hirvonen και Latvala να χάσουν κι άλλο, και μάλιστα σημαντικό έδαφος.
Σε ρώσικη ρουλέτα εξελίχθηκε το πρώτο μισό του δεύτερου σκέλους του Ράλλυ Βουλγαρίας, με τη μπίλια να «κάθεται» στο κόκκινο. Ο άστατος καιρός, είχε σαν αποτέλεσμα η επιλογή των ελαστικών να κρίνει τις τρεις πρώτες ειδικές της σημερινής ημέρας, με την Citroen να κάνει την ενδεδειγμένη επιλογή και τέσσερις C4 να φιγουράρουν στις τέσσερις πρώτες θέσεις της κατάταξης. Συγκεκριμένα, ο φόβος βροχής, αλλά και το γεγονός ότι σε μεγάλο μέρος αυτών η επιφάνεια ήταν βρεγμένη, οδήγησε τη Citroen στο να επιλέξει τη μαλακή γόμα, και αυτή της Ford στο να εφοδιάσει τα Focus με την πιο σκληρή. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα η διαφορά μεταξύ των δύο ομάδων να διευρυνθεί και ο Sebastien Ogier ξεπεράσει τα δύο Focus σκαρφαλώνοντας στην τέταρτη θέση της γενικής. Αξίζει να σημειώσουμε, όμως, και τη μεγάλη καθυστέρηση στο ωράριο αγώνα, αφού η 3η ε.δ. της σημερινής ακυρώθηκε μετά από 50 ολόκληρα λεπτά προσπαθειών της οργανωτικής επιτροπής να ξεπεραστούν τα προβλήματα ασφαλείας που δημιουργήθηκαν ελέω της πολύ μεγάλης προσέλευσης του κόσμου. Αξίζει να σημειώσουμε ότι ολόκληρο το ωράριο του αγώνα θα έχει καθυστέρηση της τάξεως των 27 λεπτών.

Έτσι, ο Sebastien Loeb που κέρδισε τη μία από τις δύο ειδικές που πραγματοποιήθηκαν σήμερα το πρωί, αύξησε κι άλλο τη διαφορά του από τον Dani Sordo, η οποία και αγγίζει πλέον τα 30 δευτερόλεπτα, με τον ίδιο να υποστηρίζει ότι απέφυγε τα ρίσκα, προσπαθώντας πλέον να διασφαλίσει την πρώτη θέση στη γενική κατάταξη. Ο Ισπανός, που κατάφερε να σημειώσει σε μία περίπτωση τον ταχύτερο χρόνο, εμφανίστηκε πολύ ευχαριστημένος από το στήσιμο της C4, ξεπερνώντας τα προβλήματα υποστροφής που αντιμετώπισε εχθές.

Ο Petter Solberg από την πλευρά του, προσπάθησε να πιέσει τον Sordo στην προσπάθεια του να διεκδικήσει τη δεύτερη θέση της γενικής, αλλά αυτό στάθηκε αδύνατο, αφού ο Νορβηγός δεν κατάφερε να ακολουθήσει το ρυθμό του Ισπανού. Μάλιστα, δεν δίστασε να δηλώσει πόσο σημαντική είναι μία θέση στο βάθρο για αυτόν, με αποτέλεσμα να προτιμήσει να αποφύγει τα ρίσκα. Την ίδια ώρα, ο Sebastien Ogier ήταν ένας από τους ευνοημένους με την επιλογή της μαλακής γόμας ελαστικών, αφού κατάφερε σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα να ξεπεράσει τα δύο Focus των Hirvonen και Latvala, δημιουργώντας παράλληλα και μία διαφορά ασφαλείας. Στο στρατόπεδο της Ford, όπως είναι λογικό, για ακόμα μία μέρα επικρατεί κατήφεια. Η επιλογή της σκληρής γόμας αποδείχθηκε καταστροφική, την ώρα που ο Malcolm Wilson δήλωσε ότι έχασαν μία χρυσή ευκαιρία να πλησιάσουν τις Citroen. Μάλλον, οι Βρετανοί έχουν αρχίσει ήδη να σκέφτονται το Ράλλυ της Φινλανδίας._Π.Τ.panost@4troxoi.gr

Επίσημο site αγώνα: www.rallybulgaria.com
Επίσημο site WRC: www.wrc.com